Cestovní pojištění při cestach do zahraničí

Naše cestovní kancelář zajišťuje pro své klienty s trvalým bydlištěm na území ČR či SR cestovní pojištění prostřednictvím Generali České pojišťovny a.s., kontakt pro klienty P.O.BOX 305, 601 00 Brno, klientský servis: 420 241 114 114, a její  asistenční služby Europ Assistance, s.r.o., Na Pankráci 1658/121, 140 00 Praha 4, tel. +420 221 586 675, fax +420 221 586 100, e-mail: medical@europ-assistance.cz

Každý účastník naší rekreace („NT“, „EU“, „DCR“ a „FRF“) by měl být ve svém vlastním zájmu  pojištěn, cestovní pojištění není zahrnuto v základních cenách služeb uvedených v ceníku tohoto katalogu. U rekreace označené „CZ“ se cestovní pojištění řeší dle dispozic příslušného touroperátora, příp. prostřednictvím naší CK.

 

Cestovní pojištění Turista
Evropa ostatní svět
E02 E03
S07
pojištění léčebných výloh 3.000.000 3.000.000 10.000.000
úrazové pojištění
- nezbytné léčení 20.000 20.000 40.000
- trvalé následky 200.000 200.000 400.000
- smrt úrazem 100.000 100.000 200.000
pojištění odpovědnosti za škodu
- na zdraví 2.000.000 2.000.000 3.000.000
- na věci 1.000.000 1.000.000 1.500.000
- finanční 500.000 500.000 1.000.000
pojištění cestovních zavazadel 20.000 20.000 50.000
pojištění právní ochrany - 200.000 200.000
Pojistné na osobu a pobyt v Kč 365 415 740
pojištění storna cesty 15.000 30.000 50.000
pojištění nevyužité dovolené - 15.000 15.000
pojištění přerušení cesty - 20.000 20.000
Pojistné storna za osobu a pobyt v Kč 220 400 965

 

Pozor - cestovní pojištění se obvykle nevztahuje, nebo velmi omezeně, na doklady, šperky, peníze a cennosti, ale i některé movité věci

Pokud se domníváte, že jste dostatečně pojištěni z titulu držení platebních karet a další cestovní pojištění nepotřebujete, pak si nejdříve řádně prostudujte na co a na koho se cestovní pojištění z bankovní karty vztahuje a porovnejte je s tabulkou na této straně katalogu.

Pojistné podmínky k cestovního pojištění GČP ke stažení zde

Smluvní ujednání k pojistnému produktu Turista ke stažení zde

Smluvní ujednání k přerušení cesty COVID ke stažení zde

Aktuální info o Covidu:

15.11.2021 byl vydán Generali Českou pojišťovnou, a.s. veřejný příslib, že po dobu platnosti tohoto příslibu kryjeme léčebné výlohy z důvody COVID19 bez ohledu na cestovatelský semafor (zelené, oranžové, červené a tmavě-červené), pouze vylučujeme tzv. černé země a země, které jsou dány do Všeobecných výluk. COVID19, pokud je diagnostikován a potvrzen lékařem je brán jako jiné onemocnění. Cena se pro klienta nemění.

Zasílám novou verzi Všeobecných pojistných podmínek, kde je pouze změna na straně 12 v územní platnosti. Prosím o výměnu pojistných podmínek na webu.

Změna nastala v Článku 7 Územní platnost a pojištěné osoby v bodech:

b) – vyloučen Krym

c) – vyloučeny Korejská lidově-demokratická republika (Severní Korea), Krym (krymský region), Írá¬n, Sýrie, Venezuela

d) – vyloučeny Korejská lidově-demokratická republika (Severní Korea), Krym (krymský region), Írá¬n, Sýrie, Venezuela

 

Připojištění Přerušení nastoupené cesty z důvodu COVID 19 se vztahuje:

- Na preventivní karanténu (ubytování, stravování nad rámec stanovené cesty) v zahraničí, tedy po započetí cesty, nikoli na storno cesty před nástupem z důvodu preventivní karantény. Klient může uplatnit storno z důvodu COVID19 v případě, že je diagnostikován pozitivně, tedy je nemocný. Nikoli, pokud je pouze v preventivní karanténě.

- Na repatriaci (letenka, jízdenka) z důvodu preventivní karantény.

- Na parkovné nad rámec stanovené cesty.

- Na preventivní test tzn. test, který není dopředu požadován ke vstupu či opuštění destinace.